Gå til innhold
Arkivverket

[#68403] Fam.Sundal/Kjølsdalen.


Gjest else nes brandsøy
 Del

Recommended Posts

Gjest else nes brandsøy

Person/Fam.liste over fam.Sundal,bosted Kjølsdalen. Far John Rasmussen Sundal,mor Ane/Anne Hansdt. Eine sonen Rasmus f.1875,ein son Gustav f.14.01.1889. Har leita, men finn dei ikkje,håpar at nokon kan hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Else!Du finn begge i emigrantlistene for Bergen her på Digitalarkivet. Rasmus drog til Amerika frå Bergen 14. april 1898 og Gustav drog 16. april 1910.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest else nes brandsøy

Hei. Takkar for svar:), men er det nokon som veit kor dei drog til og evt. om det var fleire av søskena som reiste over.Så vidt som eg veit var det ein av brødrene som bosette seg der, men veit ikkje kor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Eg søkte for moro skuld på www.ancestry.com på Rasmus og Gustav Sundal, Sunndal, Sundahl, Johnson og Johnsen, men fann ikkje nokon som eg tykte passte. Du får høyre med familien inn i Kjøllsdala om dei veit noko meir, men det har du vel kanskje gjort?PS. Dette innlegget burde du vel ha sett inn i Brukarforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest else nes brandsøy

Hei igjen.Nei, har ikkje høyrt med dei ang. detta, men kanskje eg må det. Meinte eg sette innlegget inn på Brukarforumet, men veit ikkje korfor det ikkje kom der....prøvde først der, så på arkivet,får kanskje prøve igjen. Takkar igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.