Gå til innhold
Arkivverket

[#68425] Christian Krohgs Gade, Oslo - hvilken kirke?


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

HeiVed FT1900 fiinner jeg en familie på denne adressen og skal forsøke å finne dåpen til sønnen.Hvor skal jeg starte ??Oslo er alltid et problem, for der er så få digitaliserte kirkebøker, sukk.Hilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Jeg forstår ditt hjertesukk, svaret er avhengig av når sønnen er døpt. Ved folketellingen tilhører den Vaterland, 28.09.1897-18.11.1899 tilhørte den Jacob, før 28.09.1897 må jeg slå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei... men er denne sønn født 1900 det første barne? Prøv event. barn som er født før... hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Han er nok første barnet.Familien er her: Lenke (Sigurd, Hulda og Arne Sørensen)Jeg er primært interessert i å finne dåpen hans for å finne ut hva moren het før hun giftet seg. Har såvidt lett etter vielsen, men den kan jo ha funnet sted mange steder, så derfor tenkte jeg at dåpen ville være den enkleste måten å finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei.. finns også i her ( men den trenger du sikkkert ikke )Kildeinformasjon: Oslo fylke, Rikshospitalet, Dåpsbok nr. K 0005.1 (1899-1901), Fødte og døpte 1900, uten sidenr. Permanent sidelenke: Lenkenr 756. hilsen Egil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.