Gå til innhold
Arkivverket

[#68438] Anne fra Fåberg


Gjest Per J. Nestås
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Hukkelberg

Det er to Lars i Øyer i 1801 som kan passe. Men som vi ser både ved vielse og Ingeborgs dåp, står det Ihle. Da er det vel denne Lars vi finner her. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per J. Nestås

Hei Bjørg.....med ref. til innlegg 29 fant jeg i nattens mulm og mørge en 'god' INGRI i FT 1801 DA post 130 på Ihle. Der er hun med stor familie 11 år gammel. Er hun bedre enn din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Ja, si det du...Jeg støtter meg på at det står Hunder ved vielsen. Men det kan jo være feil. Vi må kanskje studere faddere osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per J. Nestås

Hei Bjørg...så er det en ny dag. Ref. innl. 26..fra annet hold har jeg fått vielsen lik den du foreslår. Lars er født 24 oktober 1792 og døpt 28 s.m. ref KB Øyer. Lars foreldre er trolig Anders og Inge Ihlehagen ref. KB Øyer. Skriver Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Ja da er det han jeg har i innlegg 28. Og det er vel da mor som står som enken Inger med barn på Ihle i 1801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.