Gå til innhold
Arkivverket

[#68439] Hjertelig takk til alle hjelpere


Gjest Bengt E. Vesthagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bengt E. Vesthagen

Hjertelig takk til alle hjelpere.Er nesten stum av beundring over alle sakene her i DA som blir løst. Innemellom andre gjøremål har jeg har stor glede av å følge med på flere fortvilede personers innlegg som har et ørlite håp om å få hjelp. Og vips, så er saken løst. To eksempler: (68372 og 68382) Alvin fra England hadde lett etter informasjon om sin norske bestefar i over 30 år uten å komme noen vei. Så legger han inn et innlegg her på DA, og noen timer etter er saken løst. Og så var det Randi fra Rjukan som prøvde å finne sin tippoldemors nieses egenlige historie som ifølge familiehistorien skulle ha omkommet i brann. Jammen ble ikke denne saken løst i løpen av noen timer også. Hva skal man si? Imponerende? Vil sende en hjertelig takk til alle som tar seg tid til å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Cathrin Jegersberg

Jeg ønsker også å takke alle på DA og er svært takknemlig over den hjelpen jeg har fått. Så mange kunnskapsrike mennesker. Ja, helt utrolig. Igjen mange hjertelig takk.Jeg ønsker også alle en riktig God Påske.Mvh. Cathrin

bilete6867.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Fölger på hva Bengt sier, tusen takk til dere alle! En riktig God Påske! Mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Glemte å skriver God påske, men det ønsker jeg altså alle som leser dette. Jeg har som vanlig flere prosjekter på gang når det gjelder slektsforskning-også i påsken(denne gangen i Frosta/Åsen i Trøndelag og noe på Helgeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg slutter meg også til de andre, og sier hjertelig takk for all hjelp jeg får på dette forumet. En riktig God Påske til alle sammen. Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Jeg har i alle fall all grunn til å slutte meg til takkulantene. Jeg har nettopp fått deschiffrert en hel halv pasientjournal full av hastige legekråketær fra 1895. Takk alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.