Gå til innhold
Arkivverket

[#68458] Hans Kristian og Ingeborg Margrethe Stikbakke på Nordstrand, Oslo


Gjest Inger-Berit Østby-Deglum
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Berit Østby-Deglum

I oversikten over gravlagte på Nordstrand kirkegård finner jeg to som jeg gjerne skulle ha plassert i slektssammenheng: Hans Kristian Stikbakke, f. 11.07.1902, d. 26.02.1978, bgr. 07.03.1978 og Ingeborg Margrethe Stikbakke, f. 09.08.1902, d. 02.01.2001, bgr. 11.01.2001. De ligger antagelig i samme gravsted. De eneste andre med etternavn Stikbakke på Nordstrand er Christian og hans kone Anna Birgitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

I bokverket Norske skiløpere under Nordstrand Idrettsforening er det omtale av avd.sjef Hans Stikbakke, f. 11-7-1902 i Oslo. Hopp. Han hadde ialt 80 skipremier, hadde skimerket i emalje, idr.merket i gull. Premiert i fri-idrett. Deltatt i fotball. Aut. kretsdommer i ski fra 1926. Har hatt flere tillitsverv i laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Berit Østby-Deglum

Hjertelig takk for rask reaksjon! Nå har jeg også kommet i kontakt med en annen gren av familien og skal spørre om de er oppmerksomme på det du nevner om skiprestasjonene. Kristian Stikbakke fra V.Toten var mitt utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.