Gå til innhold
Arkivverket

[#68462] Ragna Pedersdtr., f. 1873 - Lærerinde ved folkeskolen i Hadsel 1900


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Kan nokon hjelpe meg med kvar denne Ragna Pedersdtr. f. 1873 som ved FT-1900 var var 'Lærerinde ved folkeskolen' i Hadsel, NO. var fødd, og kva var hennar vidare livsløp.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Den Ragna jeg fant, er sikkert den jeg finner på Skagen nye gravplass i Hadsel. Det står Ragna Albertine Pettersen Raa. Samme fødselsdato, død 9-11-1950. Om det stå Alberta eller Albertine ved dåp, kan jeg ikke være helt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Då er det iallefall IKKJE henne eg leitar etter. Eg får evt. lage ny tråd om eg ikkje finn ut av det eg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Takk for tipset Bjørn.I og med at vi det ikkje er med stor sannsynlighet kan seie at det ikkje er henne eg er på leit etter fell grunnlag for etterlysing der vekk.Mvh Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Her vart det litt feil i ordrekkefølga ser eg!I og med at det ikkje er henne eg er på leit etter fell grunnlaget for etterlysing i den tråden bort skulle der stå.Mvh Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.