Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Målfrid T. Larsen

[#68487] Avreisedato til USA, for et søskenpar.

Recommended Posts

Gjest Målfrid T. Larsen

Finner ikke ut av følgende, i emigrantprotokoller: Randi Larsen f. 1883fra Sylling. Til USA 21. nov. 1907. Broren, Gunnerius Larsen, f. 1876, ser ut til å ha reist til US 1911. Gamle i slekta mener at disse reiste sammen. De besøkte broren Knut Larsen. Skulle gjerne ha hjelp til denne utreisedatoen. Målfrid Larsen, Sande

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Solås

Kan det være Randi som reiser her: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Solås

Det er nok dem. De skulle begge til sin bror Knut Larsen. ( Gunerius hadde forkrøplede fingre på sin venstre hand).Mvh. Arne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Målfrid T. Larsen

Takk for hjelp. Det er nok dem. De reiste ikke sammen, men i samme år. Hvor skal jeg leite for å se når de kom hjem igjen, for det gjorde de. Ml

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line Osberg Eide

Etter det jeg vet finnes det ikke noen norske kilder over de som kom tilbake.Ancestry har en kilde 'UK Incoming Passenger Lists, 1878-1960', men den er håpløs da det er mest forkortelser på fornavn, og Larsen er et helt vanlig etternavn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Målfrid T. Larsen

Takker for hjelp. Da anser jeg mine spørsmål som besvart. Mvh Målfrid Larsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.