Gå til innhold
Arkivverket

[#68522] Hansine Lovise Marie Johansen (Sivertsen) 1872 Buksnes


Gjest Birgith Andreassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Birgith Andreassen

Hansines foreldre var Johan Middelthon Sivertsen og Karolina Olava Jensdatter. I 1895 føder Hansine sønnen Bjarne Benjaminsen, hvis far er Jeronimus Benjaminsen fra Herø. På 1900-tellingen er barnet i fostring hos Aron Hansen i Mykkelviken (Nær Stamsund). Barnefaren gifter seg og får familie men jeg kan ikke finne ut hvor det ble av barnets mor Hansine. Kan noen greie å finne henne etter 1895? Håper på hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birgith Andreassen

Det kan vel ikke være denne her, for hun fødte jo sønnen her hjemme i 95 og dette er i 93.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birgith Andreassen

Dette må være riktig dame. Jeg må bare si TUSEN TAKK! Noen har lett lenge etter 'den forsvundne oldemor' Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Her er også dåpen til Hedvig Alberta registrert, litt lettere å lese dette: [url="http://www.rhd.uit.no/kirkebok/kbliste.aspx?kb=d&RR=95547>LenkeSå hvor giftet foreldrene seg? Har ikke funnet de gift i Målselv.Her er en sønn, Arild Kristian: Kildeinformasjon: Troms fylke, Målselv i Målselv, Ministerialbok nr. 11 (1904-1918), Fødte og døpte 1906, side 15. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birgith Andreassen

Oisann,-jeg skulle akkurat til å lete opp flere barn, så fant du Arild. Takk. Jeg har funnet Hedvigs gravminne på DIS. Jeg ser at faren er utmeldt av statskirken, så kanskje giftemålet står et sted under 'disentere' (eller hva det heter?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.