Gå til innhold
Arkivverket

[#68525] Hulda Gustava Eriksdtr f.o.1876 Kristiania


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Hei Jeg har nå søkt i ALLE bøkene for Oslo, men finner hende ikke! Har sett fra 1875-1877.Er det noen som har kjennskap til denne damen ? Hun er hustru til Sigurd Martinius Sørensen f.1873, også Oslo.Deres første barn er født august 1900, så de er viet før det, men vielsen finner jeg heller ikke.Hilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Hei BeritSkulle ha nevnt at jeg har funnet dem i 1900 - og Arne Eriks dåp.Men kan det hjelpe, er det jo bra å ha med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ante at du hadde funnet dem, men de som evt. ønsker å hjelpe til vet ikke hva det står i 1900 og dåpen.Jeg synes det står, ved dåpen, at foreldrene ble Ægte v. 11/11 98 i Pauli K. Men jeg vet ikke om noen kirke som heter det, og jeg finner dem ikke i Paulus krk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Takket være dine gode øyne, Berit, så fant jeg vielsen deres. (18/11/99)Hulda er født på Bragernæs og jeg har funnet dåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.