Gå til innhold
Arkivverket

[#68527] Oppslag bygdebok for Årdal (Lærdal?)


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Oppslaget gjeld konfirmant nr.7 og familien hans: LenkeEr ikkje god til å finna dåpen til Pederen.Altså: eg _veit_ at ein Peder Andersen Fodnes eller Offerdal(som det står ved utflyttinga i krk.boka)og Sønneva Hansdtr. for til Amerika i 1847, men heitte mora Sigri Rasmusdtr?Eg veit også at han var son til Anders Pedersen avdi eg har funne giftarmålet til han og Sønneva.Men kvar vart han fødd?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Kan det være denne? Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Lærdal, Ministerialbok nr. A 4 (1805-1821), Fødte og døpte 1818, side 176-177. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Javisst :-)) Trur eg har leita tre gongar frå 1817 fram til 1821, men han stod så 'trykt' oppunder det med små skrift at eg ikkje klarde sjå han!Det kunne sjå ut som han-utfrå konfirmasjonen-vart f. 1817, men som sagt, ikkje tale om at eg fann han!Tusen takk skal du ha!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

HeiFrå Lærdal BB bind V s. 210.Anders Person Fodnes (1785-1830) var son av forrige brukar på Fodnes, Per Andersson Sæbø og Eli Anfinnsd. Dalen, Amla.Anders vart gift 1812 med Sigrid Rasmusd. Sagi Natvik.Dei fekk fire barn:Eli, døydde liti (1813- ) Eli (1815- ) Peder (Per) (1817- ) Rasmus (1821- )Elles hadde Sigrid eit barn frå før ho gifte seg då ho budde i Natvik.Peder Andersson (1807- )Barnefaren etter kyrkjeboki, Anders Pederson Fodnes!Eg vil tru at denne Anders er identisk med den ho gifte seg med seinare.Mvh. Terje Hagen, årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.