Gå til innhold
Arkivverket

[#68555] Budde Johannes Olsson Elvik ei tid i Indre Arna?


Gjest Sveinung Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Sveinung Eide

Dette er eit skot i blinda, på lykke og fromme, men med eit håp om treff: Johannes Olsson Elvik f. Elvik (Stamnes, Vaksdal) 1805, g. 1831 m/Kari Andersdtr. Dyvik f 1808, pakta halve garden på Mo (Stamnes, Vaksdal) eit par år frå 1835, bygsla ein plass i Elvik frå 1840, og bygsla endeleg bruk 2 på Kvåstad (Stamnes, Vaksdal)frå 1852. Eg leitar etter borna deira i Ministerialbok Haus 1827-1838, men finn ingen. Derimot finn eg dette: Fødde og døypte 1831, s. 37, nr 13 Ole f. 12.12., og Fødde og døypte 1834, s. 65, nr 150 Anders f. 12.10., der foreldra heiter Johannes Olsson og Kari Andersdtr Indrearne. Namn, fødselsår, foreldres namn, alt passar med unntak av 'etternamnet' Indrearne. Mitt spørsmål er då: Finst det nokon som veit om dei budde i Indre Arna før dei pakta på Mo? Bygdeboka (Vaksdal bd III, Stamnes sokn) har ingen opplysningar om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

På s 277 i Vaksdal bd III, Kvåstad bruk 2,er alle barna til Johannes og Kari listet opp: Ola 1831-1918 (ugift, bodde på Kvåstad), Anders 1834 bruker her, Jakob 1837 døde ugift rundt 1860, Martha 1840 gift med lærer Knut Simenes, bosatt på Stamneshagen, Anna 1843-1846, Anna 1846 gift med Johannes Andersen Veo bruk 2, Knut 1849 farmer i USA, Sigrid 1852 døde ung.vennlig hilsen grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

de bodde i Arna , men flyttet tilbake tl Elvik, står det. 6 barn. Anders f 1834 g 1865 m Torbjørg Askjellsdtr Simmenes f 1840, Jacob f 1837, Marta f 1840, Anna f 1843 g 1866 m Knut Askjellsen Simmenes, lærer og klokker i Stamnes, Anna f 1846 og Knut f 1849. Knut Askildsen 1865 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=f61250&gardpostnr=835&personpostnr=5347#nedre>LenkeAnders og Torbjørg i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Da er det vel Johannes Olsen og de øvrige barna som bor her på Kvadstad, på samme gård som Anders og Torbjørg, i 1865 LenkeSer ellers at Vaksdal har at det var Marta som var gm Knut Simenes, mens Ådna har at det var Kari d.e.Vi får se om vi finner ut av det.Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Anders konf [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=11&filnamn=kf12501848&gardpostnr=108&personpostnr=321&merk=321#ovre>LenkeJacobs konf LenkeMartas konf LenkeAnnas konf LenkeKnuts konf LenkeSiris konf Lenkeog utfra konf listene ser det da ut som at Anna f 1843 må være død som liten, og da er det vel henne vi finner død her i 1845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

og her dør far Johannes Olsen [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=12&filnamn=STAMNES&gardpostnr=217&merk=217#ovre>Lenke Jacobs dødsfall Lenke Annas dødsfall gift med Vedaa som Grete helt riktig skrev i (2) LenkeMartas dødsfall gift med Simenes som Grete helt riktig skrev i (2) Lenkeog hennes mann Knuts dødsfall LenkeAnders dødsfall Lenke og hans kone Torbjørgs dødsfall Lenke Siris dødsfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sveinung Eide

Tusen takk for god hjelp og mange tips frå både Arnfrid på Bergenhus og Grete på Sandnes! Nyttigt og interessant, sjølv om ein del av det var kjent frå før. Men når Arnfrid skriv: 'de bodde i Arna , men flyttet tilbake til Elvik, står det', så undrar eg: Kvar står det? Eg finn Johannes Olsson Elvik omtala i Vaksdalsboka III under Elvik s. 123 (fødd), under Mo s. 75 (paktar), igjen under Elvik s. 126 (bygselmann) og under Kvåstad s. 277 (bygselmann). Ingen stad er Arna nemnd, så det er kanskje i Haus III Ådna sokn han finst? Gje meg gjerne eit tips om dette! Den boka har eg diverre ikkje, men kan nok få henne på fjernlån på biblioteket her i Sunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Beklager Sveinung,Kilden: Haus i Soga og Segn Bind III Ådna sokn under gården Ådna (Indrearne) s 112 nr 193/B.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.