Gå til innhold
Arkivverket

[#68623] Oppslag dødsfall i Norge i NST XVII-XIX.


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Hei,fant oversikten på NST http://www.genealogi.no/NSF/nsfs_skrifter.htm5. Dødsfall i NorgeI. Jørgen Gløersen: Dødsfall i Norge 1763-1825. 1964 [utgitt som tillegg til Norsk slektshistorisk tidsskrift XVII-XIX, 1960-64, med støtte fra Norges almenvitenskapelige forskningsråd]. 507 s.Jeg har XVIII bind I, II og III, og trenger oppslag i XVII (17) alle bind og XIX (19) alle bind. Noen som har dem og kan sjekke omOVE RAMEL SEHESTED ORNING står n som død i 1786?Evt om det står hvor han døde.MVH Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Han behøver jeg ikke slå opp, han døde i Christiania 1786, begravet i Slottsmenigheten 08.11.1786. Dødsdato har jeg imidlertid ikke for hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Har sjekket XVII s. 9-48 (Aabel-Braaten),XVIII s. 49-352 (Brachmeyer-Schmidt) vedr. event. Orning/Ramel,XIX s. 353-447 (Schmidt-Øyen( vedr. event. Sehested)Tillegg s. 448-57 (Aamot-Øyen) ogRettelser og tilføyelser s. 506-07 (Aabel-Vetzel),dessverre uten resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Oi, var det i Christiania han døde... Da er jo den saken klar. Han var, som det helt korrekt står flere stedr, Orning-slektens siste mann.Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.