Gå til innhold
Arkivverket

[#68690] Anne Jensdatter Hals, Åmot, datter av IV - Jens Knudsen Hals.


Gjest Thorbjørn Granlund
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. For litt siden registrerte jeg at det var noe snakk om slekten Hals, i Norge. På Søndre Åset i Åmot, Hedmark, har vi av denne slekten. Er det noen som har kjennskap til Anne Jensdatter Hals, gift i 1735, m. Otter Nilsen Bjørnstad ? Bygdeboka bind I. for Åmot, forteller ikke noe om når disse to var hverken født eller døde. Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg er redd for at dette kan by på problemer, da jeg ikke har klart å finne disse to døde i Åmot. Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Jeg tenkte kanskje det kunne ha med samme folket og slekta å gjøre da jeg la inn innlegg 2, 3 og 4, for jeg ser at det er en helt andre personer du lurer på Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg tror det uansett er av samme slekta Hals, som innvandret fra Jylland på 1600-tallet. Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Det kan nok være mye sannsynlig. Begynner det å bli påskestemning ved Osensjøen Thorbjørn? Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Joda, men jammen går det smått, fordi det er for kaldt om nettene ( dette var vel litt avsporing ) ? Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.