Gå til innhold
Arkivverket

[#68739] Ekelund/eklund/forsberg


Gjest Boel Pettersson
 Del

Recommended Posts

Gjest Boel Pettersson

Jag letar efter en släkting som är heter sara catharina forsberg/(Fossberg), född troligtvis i Ramnes. år 1799-09-15. Hon flyttade till stockholm och gifte sig där med en pehr sundberg 1:a äktenskapet. men jag letar efter hennes föräldrar och ev syskon. Det sägs att en syster till henne flyttade till jämtland,Orten heter Hålland och senare fick ta hand om en av hennes söner pga dödsfall.2:a äktenskapet Sen letar jag efter en Bengt olsen/Olsson Ekelund född 13 mars 1803. Troligtvis är han oxå född i närheten av Ramnes. Han arbetade i stockholm som tunnbidare. Både sara och bengt dog och barnen hamnade på barnhem och senare i undersåker/hålland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Austad

Hei! Landsdekkende søk i FT 1801: Sara Catharina 2 år, far: Hans Hansen 26 år, mor: Bereth Hansdatter 30 år (tjenestefolk). Nordland Amt, Hassells prestegjeld, Sanne sokn, Strønstad gård. En meget aktuell kandidat? Mvh Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.