Gå til innhold
Arkivverket

[#68742] Utvær


Gjest Tore Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Hansen

Har en Johanna Jonsdotter f.rundt 1816 Utvær. Hun giftet seg med en Mons Hanson. Noen som kjenner til denne Johanna og hennes aner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

På fylkesarkivet.no finn eg ei Johanna Joend f. 23.051816. i Utvær. Foreldre Joen Olss. Husmann Utvær og Randi Andersd. Ho er ektefødd.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hansen

Her falt mange brikker på plass rimelig kjapt,Tusen takk skal dere ha. Jon Olsen og Randi Andersdtr, vet dere hvor lenge de var bosatt på stedet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det dør ein gift Husmann Joen Olss. på Utvær 1832. Han var fødd 1774, antar dette er den same.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Leirvåg

Hei,I fylgje bygdeboka for Solund band 1 side 31 var Jon Olsson fødd 1775 og kona Randi komne til Utvær etter 1801. Dei hadde fylgjande born på Utvær:Bernt fødd 1812 død 1838, Johanna fødd 1816 gift 1840 med Mons Hansson Pollen 32 år, Brite fødd 1818.Jon kom vekk på sjøen i 1832.Venleg helsingInger Leirvåg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Det er lenge sidan eg las BB for Solund og famm fram litt datoar om desse folka, men her er litt av det eg har funne (manglar ein del datoar):

bilete6854.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.