Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lene Jansen

[#68843] Nahyda Andersdatter f ca 1814 Vestre Toten

Recommended Posts

Gjest Lene Jansen

Hei! Leter etter foreldrene til Nahyda Andersdatter f ca 1814 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0529&kenr=002&bnr=0010&lnr=000>Lenke (Tajet/Vestre Toten i 1900)Gift i 1846 med Peder Pedersen Lenke (nr 22)Her står det far Anders Fredriksen, men kan ikke finne noen dåp som passer. Den eneste jeg finner som ligne er denne (nr 60)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Nahyda du fant døpt blir konfirmert , nr 10, 1830:LenkeFødested (Stenbergseie) er det samme som ved dåp og konfirmasjon. Du kan holde den mulighet åpen at presten KAN ha skrevet feil ved vielsen.Du vil sikkert kunne vurdere det ved å se på fadderne ved dåp på Nahydas barn, om det dukker opp foreldre, søsken eller annen slekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Retting: Fødested ved dåp og konfirmasjon er det samme som ved vielsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hilde Rossing

Legger inn dåpen, nr 60 og 61. Hun er tvilling Oppland fylke, Toten, Ministerialbok nr. 9 (1814-1820), Fødte og døpte 1815, side 18. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lene Jansen

Tusen takk. Ja nå ser jeg at det er samme bosted. Da hadde jeg nok funnet rett. Takk for hjelpen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.