Gå til innhold
Arkivverket

[#68850] feil


Gjest Svein Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Edvardsen

Hvorfor kan ikke de ansvarlige for databasen gi beskjed når databasen er nede el.l. Det er så fordømt irriterende å oppdage at man ikke kommer inn, og man undres på om det er sin egen linje det er feil med. En stor hjelp vil da være at de ansvarlige gir en beskjed her om nå er databasen nede.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

HeiJa det var de skanna kirkebøkene jeg mente.Og nå er det igjen en feil der, du kommer ikke inn. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå hvorfor Digitalarkivet ikke kan gi en melding her på denne forumsiden når en feil oppstår, med beskjed når det igjen er ok.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Vi beklager at dere ikke får beskjed. Så snart vi var klar over at serveren var nede, la vi ut beskjed på framsiden til Digitalarkivet. Vi burde selvsagt også lagt ut her i forumet, men vi prioriterte å få serveren opp igjen for vi regnet med at vi skulle klare det på kort tid.Dessverre lider serveren til skannede kirkebøker av at det er mange som skal passe på den både i Oslo og i Bergen og vi har nok ikke kommunisert godt nok om arbeidsdeling og hvem som griper inn når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.