Gå til innhold
Arkivverket

[#68854] Trondheim; Anna Henriette Ingebrigtsdatter Hoff f.19.01.1870


Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

Anna ble født i Sandgaten 71, Trondheim den 19.01.1870 av foreldrene Ingebrigt Berntinius Henriksen Hoff og Maren Oline Olsdtr. Thorsgaard. Og Anna var hjemmedøpt, konfirmert i Vår Frue kirke 05.10.1884.I Bakklandet kirkebok for 1893-1900 mini, side 306, nr.91 Lenke finner vi henne for siste gang innflyttet der i 1893 vis jeg har forstått dette rett, til Nedre Bakklandet 37, og får attest den 02.12.1898 fra Skavland. MEN; Hvor ble det av henne. Ble hun gift, død, eller flyttet hun? Noen som kan hjelpe til her ? Begynner kanskje å bli kirkebok-blind.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Steinar og Carsten.Der ser dere. Jeg er blitt blind. Satt faktisk å leste igjenom Bakklandet kirkebok, før jeg la inn innlegget men det var 'mini'. Den er desverre 100 gang værre å lese. Jeg skjønte at hun kunne stå i 1925 tellingen, med når man ikke hadde giftenavn, ble det værre å lete. En riktig go påske til alle fra meg.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Her har du familien i FT1900: LenkeSer at eldste datter Mary ikke er hjemme ved telling i 1925, hun hadde vel 'forlatt redet'.Ser forøvrig at Karl August har vært gift før, det er oppgitt som hans 2dre giftemål ved vielsen med Anna Henriette.Fortsatt god påske!/S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Steinar.Har sett dette. Tror det er en MARIE også. Fant henne ved å sjekke på Trondheim Adressekatalog bl.a. for 1916.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.