Gå til innhold
Arkivverket

[#68894] Kjedeilig Påske !


Gjest Odd Einar Tømmerås
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Einar Tømmerås

Sitter her med en oppgave i tankene. Hjelpe eller ikkehjelpe mine 50 hytte-eiere med vei--parkering. Min påskegår med til dette ! Noen som har det bedre eller verre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Det er det sikkert mange som har. Selv koser jeg meg hjemme, har begynt å plukke fram i drivhuset og ser fram til utplantingssesongen skal begynne.Fortsatt god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg koser meg også hjemme, og har øvet i over en time på mitt ganske nye trekkspill i dag. Har også laget register over noen skifter for Frosta/Åsen 1692-1816,og har til nå lest fra og registerert 24 skifter. Dette er foreløbig bare noe jeg kun gjør for meg selv. Får ikke gjort mer før neste tur til Trøndelag i juli, og det ligger mange flere uleste skifter for Frosta/Åsen for denne perioden og venter på at jeg skal lese dem på mikrofilm. Jeg vil ha et tilsvarende register for Frosta/Åsen hvor jeg har mye av min farsslekt, som Svein Edvardsen har laget for Helgeland med bøkene sine med skifter, men jeg innser at dette blir det mye arbeid med. Har jo også prosjekt som jeg har holdt på med en stund, så nå er det tilbake til Helgeland igjen resten av påska når det gjelder slektsforskningen. Det blir nok litt trekkspilling og andre ting innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.