Gå til innhold
Arkivverket

[#68994] Feil adresse til kirkbøkene.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg har merket dette dann og vann før, men nå går det helt galt. Jeg har nå gjentatte ganger prøvet å legge inn lenke til Lysningsprotokoll fra 1948 fra Mo i Telemark. Men det som vises er klokkerbok med døpte der i 1910. Jeg har garantert gjort dette på riktig måte, så hva som skjer vet jeg ikke. Kanskje det har vært feil der hele tiden?Se innlegg 7 og 8 i debatten Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

En form for teknisk hikke. Har opplevd det samme. I mitt tilfellet har det skjedd i tilfeller der jeg har hatt flere kirkeboksider åpnet samtidig. Billedinformasjonen kan da vise feil lenke (viser den samme som forrige kirkebokside), og det ser ut som det er det som har skjedd i dette tilfellet. Dersom du studerer lenkene nærmere, ser du at den lenken som er feil, innholder samme data som vielsen i 1901 (innlegg 5). Skal man være sikker, må man nesten teste lenkene sine før man legger innlegget på plass.Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Geir. Takk for svar. Jeg pleier å teste lenkene mine før jeg legger dem inn siste gangen. Men i går hadde jeg noe av det samme problemet med FS også. Får skrive dette på tabbekontoen. Stort mere er det ikke å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.