Gå til innhold
Arkivverket

[#69000] Når blei FT 1801 gjennomført?


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Ei lita problemsstilling som eg har lurt på ei stund. Eg ser at enkelte endringar som har skjedd i løpet av 1801 er komne med i tellinga, andre ikkje. f. eks. fødsel, sivilstatus.Er opplysningane i FT 1801 knytt til eit spesielt skjæringspunkt (dato) for heile landet, eller er det situasjonen den dagen folketellinga blei gjort dei ulike standane som er grunnlaget for det som blei registrert.Dersom det er ulike registreringstidspunkt rundt om i landet, finnes det oversikt over dette, og er det muleg å få opplyst tidspunkt for registreringa i Førde, Kinn, Voss og Bergen?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Folketellingen i 1801 ble gjennomført søndag 1. februar:'Folketeljinga 1801 har med rette ry for å vera solid og påliteleg. Ho vart teken opp søndag 1. februar 1801 og er basert på fullstendige personlister. Tabellkontoret, den statistiske avdelinga i Rentekammeret i København, førebudde teljinga og bearbeidde resultata. Folketeljinga vart teken opp av sokneprestane på landet med hjelp av kyrkjesongarane og skolelærarane. I byane vart arbeidet leia av magistraten og utført av rodemeistrane. Listene i byane er fylte ut etter husnummer.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk for tilbakemeldinga. Det var oppklarande. Då blir det slik at f.eks. barn som er fødde før 1. februar 1801, er med i tellinga, medan dei som blei fødde seinare på året, ikkje er det.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ingen født etter 1. februar 1801 skal være med i tellingen. Jeg er ikke sikker på om alle som er født like før tellingsdatoen er kommet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det har du sikkert rett i, for eg kan ikkje hukse å ha sett nokon stå oppført utan namn, så personar som ikkje var døypte før 1. februar, er sikkert ikkje med.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.