Gå til innhold
Arkivverket

[#69024] Leitearbeid omkring 1760 Skånevik (Hordaland) Er det nokon som vil hjelpa meg?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Hadde vorte kjempeglad dersom nokon kunne teke seg tid til å lesa dette lange innlegget, for deretter å hjelpa meg :-)))Eg har i mange år forsøkt å løyst eit problem som startar i Skånevik (trur eg).Her eit anna tema eg har hatt om 'hovudproblemet': [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=15793&sok=mariann>Lenke stokken&nr=138&antinnlegg=9&startnr=&antall=&spraak=n#ankerHer er familien i 1801: LenkeEg trur det er dei 'rette' Anna Johnsdtr. og Paul Samsonsonsen som giftar seg i Skånevik 04.07.1890, det kan jo stemma med alderen på barna, og ein av grunnane til at eg trur det er rett er namna på dei eg trur er foreldra hans/hennas og namna på barna til Paul og Anna.Her er det eg trur er hennas foreldre: LenkeSannsynlegvis foreldra systera som døyr på slutten av 1805, med nokre få dagars mellomrom.Eg _trur_ det er foreldra hans eg finn her i 1801:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, det var kanskje litt mykje forventa :-))men prøver igjen :-)'Den som intet voger, intet vinner' :-))Venleg forventingsfull helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Samson Olsson og Maritte Kristiansdtr. har jeg som foreldre til Paul. Samson og Maritte bodde på Økland nedre på Stord. Har ikke funnet noen dødsdato enda. Som foreldre til Anna har jeg Jon Fjellandsbøe og ukjent mor. Dessverre har jeg ikke notert ned hvor jeg fant denne opplysningen, men tror det kan ha vært i FT 1801. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk Johan Arthur, 'en venn i nøden' :-))Dei budde kanskje på Økland nedre, men det må du ha funne annan stad en FT1801, for dersom du ser i mitt fyrste inlegg, så finn du dei på Olland(Ådland nedre), eller kanskje du har sett feil, og fått det til å bli Økland?Grunnen til at du ikkje har funne dødsdatoen er nok at dei har fôre over fjorden igjen, tilbake til Kvinnherad.Dei har vel vore frå Kvinnherad, ikkje frå Stord iallfall, dei er ikkje vigde på Stord.Foreldra til Anna kan du vel ikkje finna ut av i FT1801?At Jon og Kari er foreldra til Anna, det trur eg på, sjølv om eg fortsatt ikkje har fått det 'bevist' :-) Men når du ôg har det i dine 'skrifter', så kan det jo sjå ut som at det stemmer, det eg har forsøkt å nøsta meg fram til :-))Er Paul den Paul som vart f.på Kjærland 1768?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja,det er det eg trur, og det er vel ikkje usannsynleg, namn og alder passar jo(eg hadde eit spørsmål om skifte hin dagen-gløymde at registreringane ligg på Dig.arkivet- men det finnes ikkje, desverre), men eg _veit_ jo ikkje!Dessutan finnes dei ikkje i Stord etterpå.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Kvale

Det er ikke så mye jeg har å bidra med, men jeg lurer på om du har funnet dåpen til Paul og Annas barn. Fadderne kan ofte gi et ekstra lite bevis på om din teori stemmer. (Min erfaring er at de første barna vanligvis gir best resultat) Mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk for respons :-) Eg meinar å hugsa at eg prøvde den løysinga for ein del år sidan, utan resultat, men prøver igjen :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, fadrane var ikkje mykje til hjelp! Det er kun ein 'utanbys' frå, og han står ført som Tørres Larsen Solvangen af Fjelberg.Ikkje er Samson eller Maritte fadrar, heller ikkje nokon av hennar foreldre.Elles er det folk frå Stua og gardane omkring (dei budde nemleg der frå omkring 1791 til mellom 10.07.1796 og 10.11.1797.Det vart nemleg fødd eit barn i 1796, då er det folk frå området Stua, i november 1797 er det ny barnedåp, då er det folk frå området rundt Sæbø (Kårevik, Eldøy, dessutan står det Stue på far i 1796, og Sæbø i 1797.Det einaste som er litt utanom skjema er at første barnet (f.1791) vart døypt i Valestrandskyrkja, dei andre i Stord.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Men barna sine namn er jo ganske sikre teikn på at dette er rett folk.Fyrst Maritte etter mor hans Fyrste guten Jon etter far hennar neste son Samson etter far hans neste dotter Kari etter mor hennar neste son Ole etter Samson Olsen neste son Tørris etter Kari Tors/Tørresdtr Så kjem det ein Lars, veit ikkje heilt kvar han passar inn. Så er det Christian etter Maritte ChristiansdtrDet høyrest jo logisk ut, og kanskje litt for mykje likhetar til at det er feil, kanskje me kan sei det er 99% sikkert rett, men det var den ein prosenten då...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Kvale

Jeg tenkte du hadde gått grundig til verks. Da har du vel også undersøkt forloverne og barnebarnet som bor hos Jon og Kari i 1801. Mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk igjen :-)) Forlovarane til Paul og Anna? Det var Biødne Prestegaarden og Samson på Åsheim... Nei, eg vert lite klok av det :-))Men sjølvsagt, det er jo mogeleg at Samson på Åsheim er far til Paul, Samson Olsen.Han vesle Paul finn eg ikkje f. i Skånevik, har ikkje leita no, men har prøvt tidlegare utan hell (finn ikkje Kari heller forresten). Men eg er ikkje nokon supergod lesar av denne skrifta heller då, men øving gjer - om ikkje meister- så iallfall betre :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk for engasjementet :-))Ja, sjølvsagt meinte eg vesle Jon, eg var 'spøkje' trøtt igår kveld :-)Det er nok ganske sikkert Jon Paulsen frå Stord, dette. Difor eg ikkje finn han f. i Skånevik krk.bok. Det passar med alder og alt, Jon frå Stord vart f. i mars 1793. Han er ikkje registrert død i Stord.Takk for du gjorde meg merksam på det :-))Ja, det ser jo ut for at den eine prosenten med usikkerhet skrumpar, men skulle så gjerne vore _heilt_ sikker :-)))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Veit du noko meir om denne John Paulsen? Har du funne han konfirmert i Skånevik eller Stord? (Eg får ikkje opp dei skanna kyrkjebøkene no i lunsjen på jobb, men det er så mykje me ikkje har adgang til her.)Eg finn han ikkje i 1865, men då kan han vera død.Bygdeboka for Holmedal i Skånevik har jo mest ingen opplysningar om borna til John og Kari, men det står at dei budde på Fjellandsbøle, Storhaug og Holmedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

No har eg leita etter Jon, finn han ikkje i Stord, får ta Skånevik for meg seinare. No er det tid for lekse-arbeid med mine to skulebarn :-)Tusen takk for respons :-))Venleg helsing Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Leksene gjekk snarare enn eg hadde trudd, har leita i Skånevik etter Jon, finn han ikkje, har sett litt i krk.boka over døde, utan å finna han. Men no må eg laga noko middag :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Det er nok Joen dp 10.7.1793 på Stord som er Anna og Paul sin sønn. Det er temmelig sterke indikasjoner på det. Selv om faren er kun nevnt Paul med bosted -Stue-, finner en den samme Paul Stue som far til hhv Samson dp 6.11.1794 og Kari dpt 10.7.1797. Dette stemmer jo bra med ft 1801. Når de andre barna blir døpt bruker Paul bosted Sæbø.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Etter å ha lest grundigere gjennnom hele tråden, ser jeg dette er gammelt nytt. (19)Jeg ser det er ikke skifter etter Anna Johnsdatters antatte foreldre. Det kan kanskje være verdt å se om det finnes skifter etter eventuelle barnløse onkler eller tanter av Anna Johnsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk til deg og :-) Eg trur nok at dette var gjennomgåande fattigfolk (men det var faktisk skifte etter Paul på Sæbø, mange år etter han døydde), men det kan jo vera at det finnes noko ein stad, men tvilar på om det vert med meg.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Hadde forfattaren av Skånevikssoga funne skifte etter nokon av dei 9 borna han listar opp etter Annas antatte foreldre, haddde han nok funne ut kor det blei av somme av dei. Kari var vanfør og døydde eit par dagar før foreldra i 1805, men eg finn ikkje noko skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Skifte etter foreldra til Anna, det _veit_ eg ikkje finnes, det har Yngve Nedrebø sjekka for meg, for lenge sidan :-)Om det finnes skifte etter nokon av dei andre, det vert som sagt neppe sjekka av meg...men har vel eigentleg slått meg til ro med at dette må vera rett, det var jo også det Johan Arthur hadde i sine papir :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Har ikke noe å bidra med, Mariann, men jeg ser at Arne har en tråd gående der de samme navnene går igjen; Paul og Samson.Kan det være noen sammenheng mellom disse Paul og Samson? LenkeMvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Arnfrid :-) Ja, eg har sett det temaet, og leste det nettopp av den grunn som du skriv.Men trur ikkje dette er nær slekt av dei eg leitar etter, iallfall.Ein annan ting er at Paul/Povel og Samson er to ganske mykje brukte namn (iallfall på den tida) i Kvinnherad og Skånevik.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.