Gå til innhold
Arkivverket

[#69042] John Knudsen Erikstadeiet


Gjest gunn nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest gunn nilsen

Prøver igjen Leter etter oppl om john Knudsen vigd 30 mAI 1817 Solum her står det Jon Knudsen Bergane 31 år og Ingeborg JørgensdatterErikstad.De fikk barna født i Solum Maren 1818,Jørgen f1821 og Knud1823 og de flyttet til Bamble 1826 Det jeg lurer på er hvor Jon kommer fra og hvem er foreldre eller søsken,under dåpen til Knud står det at de bor på Erikstadeiet Kan noen hjelpe meg har lett lenge men finner ikke noe,har hatt etterlysning på han før se inlegg 58223 Så kjære flinke slektsforskere hjeelp Hilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunn nilsen

hei Bjørg ja det er Ingeborg,hennes familie er funnet på Solum slekt men han jon er ikke lett å finne noe på Men takk for oppl Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

John skulle etter opplysningene være ca 14 år i 1801. I området der er det ikke mange som passer i alder. Prøver meg med en, men du har kanskje han fra før? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.