Gå til innhold
Arkivverket

[#69146] Boka 'Etterkommere etter Edvard og Anne Abel Margrethe Øien' av Maud Mathisen


Gjest Anders Rofstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders Rofstad

hei igjen Odd Bjørn...jeg lurte egentlig bare på om det sto noe der som kunne gi noen lede tråder... eller er det en ren opplisting?tenkte det kunne hende det sto noe, i allefall om de som levde på 1900 tallet, hva de haddde jobbet med, organisasjonsvirksomhet etc...a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Bjørn Eriksen

HeiDet er i det vesentlige opplisting av familier med fødselsdato, giftemål og barn, og selfølgelig hvor de bor/bodde mm. Det er et FORORD på ca. 14 linjer skrevet av Jon Birger Østby som omhandler Maud Mathisen.Videre er det en INNLEDNING på 2 sider som tar for seg Edvard og Anne Abel, hvor de har bodd, hva de har jobbet med osv. samt litt om deres foreldre hvor de er født , bodde og hva de gjorde. Det er også en opplisting av Edvard og Anne`s barn, med navn og når de er født.I tillegg til det er det et slektstre for Edvards mor Marit Olsdatter Vingelen.Ingen innholdsfortegnelse i boken.Boken gir en god oversikt over etterslekten til Edvard og Anne, det er navngitt personer helt opp til 1970 tallet.Odd Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Rofstad

heida høres det ut som en 'need to have' bok hvis jeg får bekreftet at det er rett Peder jeg jager her...men til liten hjelp før den tid.. :-)takk for opplysning..anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.