Gå til innhold
Arkivverket

[#69213] Jon Sivertsen Lie


Gjest Anders Rofstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders Rofstad

heietter en natt med leting i 1801 tellinger ser jeg meg nødt til å spørre alle dere kloke hoder der ute.min tip tip oldefar sivert andreas ble døpt i trondheim i 1804, nr 124;Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Domkirken i Trondheim, Ministerialbok nr. 601A07 (1770-1819), Fødte og døpte 1804, side 159. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16327&idx_id=16327&uid=ny&idx_side=-162>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingebjørg Romulslie

&filnamnHer en Jon Siwertsen som er i lære som skomaker i 1801. Men han virker litt ung til være far til barnet hvis moren er født 1763.: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Rofstad

hei...det er vel det beste forslaget så langt, og dåpen lister han som skomakersvend, og hvor mange John Sivertsen kunne være det i trondheim?... får prøve å kryss sjekke litt, og ev sjekke det med Lie navnet... kanskje det finnes noen hint i det.. :-)mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.