Gå til innhold
Arkivverket

[#69255] us fed census, betalingsbasert?


Gjest Heidi Acherfiord
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Acherfiord

Er såvidt begynnt å lete etter 'slektninger' i usa. Dog med varierende hell hittil... Det jeg lurer på er om alle FT`er,etc er betalingsbasert? Hvor får jeg evnt mest for pengene, event har jeg rota meg bort allerede?Mvh Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Ang. betaling, eller ikkje for Census`ar: Du finn FT1880 på Fam.Search, men dei etter det er betalingstenester.Det beste(eg veit ikkje om nokon betre iallfall) er Ancestry.com, men det kostar Dollars.Elles er det mange hjelpsame, som er knallgode på søk i USA her inne, men det har du kanskje fått med deg?Så viss du ikkje vil abonnera, kan du laga eit spørsmål der du tek med _alle_ opplysningane du har, og høgst sannsynleg er det nokon som hjelper deg :-)))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Acherfiord

Tusen takk for svar.. Alle 'mine' dro etter 1880,så FT1880 e uaktuell. Det gjør ikke nokka at det koste, hvis æ bare finn det mæste dær.. Har mærka mæ at det e mange som e veldig inne på emigranta, men kan jo ikke vente at andre skal finne mine slektninga..Kan heller knote litt sjøl, og heller spørre om hjelp når æ står helt fast..Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Er så enig så enig med Mariann at det høgst sannsynlig er noen som hjelper deg med å finne slekta di i Amerika, for det finnes folk i forumet som er utrolig flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Kikker du innom Anchestry har de ofte 14-dagers gratistilbud. Da kan du søke så mye du vil uten å betale noe, så lenge du husker å melde deg av innen de to ukene er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Jenssen

Så har du også DiS, Slektsforum, Etterlysning, Emigranter. Den er meeeget god, der er det også amerikanere som er inne og hjelper til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Vi har jo også 1900-tellingen for USA og deler av flere andre helt gratis hos FamilySearch. Dette ligger på pilot-sidene deres, og ikke under den vanlige søkermotoren.Gå inn på www.familysearch.org velg 'Search Record' og deretter 'Record Search pilot' i stedet for den vanlige 'Advanced Search'.Man kan søke i alle databaser på én gang, eller velge etter geografi og kilde.Vennlig hilsen fra Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.