Gå til innhold
Arkivverket

[#69265] Ole Hansen Reines f 1700-tallet, Stamnes i Alstahaug(Nordland)


Gjest Anne Lise Hovdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Søker aner og kone på Ole Hansen Reines, som ble far til disse 2 døtrene:1)Dorthe Olsdatter døpt Festo epiphan(06.01)1755 i Sandnes kirke. Gift 09.05.1782 med Anders Pedersen i Dønnes kirke. Det var skifte på Anders i Giesfjorden i Herøy i 1809.2)Else Olsdatter som ble døpt 3.påskedag 1759. Hun ble trolovet i Stamnes kirke 06.06.1790 med Zacharias Zachariassen, som sannsynligvis var fra Bitterstad i Steigen(ca 1749-gravlagt 02.09.1798 hvis jeg har funnet riktig Zacharias). De fikk sønnen Møller Zachariassen døpt Dom.21.p.trinit.1790. De holdt til i HellesvikLenke til tidligere debatt hvor en kommer inn på disse:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja det er det selvfølgelig. Jeg glemte også å skrive at jeg har sjekket kirkebøkene for Alstahaug 1759-67, uten å finne at Ole Hansen Reines fikk døpt flere barn. Han forsvinner rett og slett fra kirkebøkene etter 1759 for meg, og jeg finner han heller ikke ved innrulleringen 1769.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.