Gå til innhold
Arkivverket
Gjest nils tore leivdal

[#69270] O.O.Halseth i Oslo ?

Recommended Posts

Gjest nils tore leivdal

O.O.Halseth var frå Bergsøya,Gjemnes kommune på Nordmøre.Han var fiskehandlar I Oslo.I 1950-åra skreiv han fleire artiklar om Bergsøya i Romsdalsposten. Han dreiv som fiskehandlar i Oslo i 1920-åra,kanskje før.Kor lenge han dreiv med dette, er ukjent.Han er truleg gravlagt i Oslo.Eg er ute etter fullt førenamn,fødsels - og dødsår,ev. om han hadde familie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Ole Olsen Halseth ligger på Nordre gravlund,Sagene. ID 607122, DIS gravminner. Født 13-4-1877, død 31-12-1962. Ved siden av ligger Ellen Karoline

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Dette er helt sprøtt. I sta viste begge lenkene i første innlegg Odd Karsten, men etter jeg la inn Ole Olsen på nytt viser alle Ole Olsen.Et siste forsøk med Odd Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Det ble bare tull med de lenkene. De blir alle sammen til hva man la inn siste gang. Ser Bjørg har funne Ole Olsen og evt. kone?I tilfelle det endrer seg igjen så skriver jeg opp Odd Karsten. I noe som ser ut som samme grav (gravnr.24-1 Ole Olsen H. og 24-2 Odd Karsten) ligger Odd Karsten Halseth f.19/12 1919, død 23/3 2002 Nordre Gravlund, Sagene krk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nils   Tore Leivdal

Bjørg Hukkelberg har funne den rette Ole.Veit nokon noko meir om familetilhøva hans?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Ole Olsen sin far heter Ole Andersen. Her er han i 1865Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Lurer på om dette er O.O.Halset i 1900, at Gimnes=Gjemnes. Han har jo rett yrkeLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.