Gå til innhold
Arkivverket

[#69270] O.O.Halseth i Oslo ?


Gjest nils tore leivdal
 Del

Recommended Posts

Gjest nils tore leivdal

O.O.Halseth var frå Bergsøya,Gjemnes kommune på Nordmøre.Han var fiskehandlar I Oslo.I 1950-åra skreiv han fleire artiklar om Bergsøya i Romsdalsposten. Han dreiv som fiskehandlar i Oslo i 1920-åra,kanskje før.Kor lenge han dreiv med dette, er ukjent.Han er truleg gravlagt i Oslo.Eg er ute etter fullt førenamn,fødsels - og dødsår,ev. om han hadde familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Ole Olsen Halseth ligger på Nordre gravlund,Sagene. ID 607122, DIS gravminner. Født 13-4-1877, død 31-12-1962. Ved siden av ligger Ellen Karoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Dette er helt sprøtt. I sta viste begge lenkene i første innlegg Odd Karsten, men etter jeg la inn Ole Olsen på nytt viser alle Ole Olsen.Et siste forsøk med Odd Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det ble bare tull med de lenkene. De blir alle sammen til hva man la inn siste gang. Ser Bjørg har funne Ole Olsen og evt. kone?I tilfelle det endrer seg igjen så skriver jeg opp Odd Karsten. I noe som ser ut som samme grav (gravnr.24-1 Ole Olsen H. og 24-2 Odd Karsten) ligger Odd Karsten Halseth f.19/12 1919, død 23/3 2002 Nordre Gravlund, Sagene krk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.