Gå til innhold
Arkivverket

[#69285] Bergsdalen i Vestvågöy


Gjest Thorbjørn Granlund
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Er det noen som har peiling på sogneprest Even Olsen Windingstad, f. i Røros, 1830, d. i Oslo, 1899, begravd i Ski. Finner ham ikke i kirkebøkene for Ski ( Kråkstad ). Det er dødsdatoen jeg er interessert i. Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boel Pettersson

Oj det var massor av info :) hittar du möjligen något om det finns någon av syskonen till christina kvar i buksnes? och finns gårdarna kvar än idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei Jeg forstår ikke riktig hva dette har med mitt spørsmål ( øverst ) å gjøre ? har fått tilsendt 5. mailer om Vestvågøy. Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Som du ser av overskriften,har ditt tema overlappet Boel`s opprinnelige innlegg.På en eller annen forunderlig måte har hennes 1. innlegg forsvunnet.Ditt tema ligger jo også som 69286.Mvh Anne J.E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Boel,hvis du ønsker å fortsette dette tema om Vestvågøy,anbefaler jeg at du lager det under nytt emne :)) Som du ser av innlegg (8) kommer ikke ev. mail til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.