Gå til innhold
Arkivverket

[#69287] Dødfødt å registrere en sak du brenner for i Introducerad Adel i anabytarforum


Gjest Hans Petter Engh
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Petter Engh

Jeg forsøkte å registrere et tema vedrørende likhetstrekk mellom personportrett og foto i Anabytarforum og navnet Ruuth fremkom i den sammenheng. Min hensikt var å nå frem til flest mulig brukere av anabytarforum, men gleden ble kortvarig da moderatoren raskt flyttet innlegget under slekten Ruuth i Introducerad adel. Det er jo ingen eller svært få som går inn og sjekker innlegg på 'Ruuth' annet enn de få som skal sjekke en eller annen Ruuth person. Det å ta opp saken med moderator i Anabytarforum ble nytteløs, selv om jeg refererte til at jeg på få dager i dette forumet fanget mer enn 1000 personer som var innom og sjekket mitt innlegg nr. 68631. Siden jeg ble innlagt i Introduserad adel har det ikke kommet et eneste innlegg. Jeg tror ikke det er mulig å se hvor mange som har besøkt siden i anabytarforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Petter Engh

Tilføyelse!Det positive med innleggene og svarene du får i Anabytarforum er at du kan få informasjon om den registerte eller foreningsmedlemmen for innleggene. Den gir info om hvor aktiv personen er og i hvilke steder og navn i Sverige vedkommende forskar på. Jeg synes for øvrig at engasjementet i Debattforum er mere aktivt enn i Anabytarforum. Det er flere som har vært hjelpsomme omkring mine innlegg, men når vanskelighetsgraden stiger minsker aktiviteten og deretter slutter den helt. Du blir overlatt til deg selv og slik skal det kansje være? Jeg har vel fått følelsen av i Anabytarforum at du må ikke komme her å tro at du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hans Petter:Har du bedt moderatoren om en begrunnelse for hvorfor ditt tema er blitt flyttet?Mvh AreP.S. Korrekt navn på nettstedet er for øvrig Anbytarforum, altså ikke Ana-, men An-, som i Ane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.