Gå til innhold
Arkivverket

[#69293] Halvor Olsen født 1778 i Sillejord


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Er det noen som kan hjelpe meg å finne Halvor Olsen som død. Jeg finner hans kone Åste Hermansdatter som død 25.10.1856 i Heddal da er hun enke. Men Halvor klarer jeg ikke å finne. Venter i spenning, mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Hva har du som kilde for at denne Halvor er født 1778, og at han er frå Seljord? Der er ingen oppl. om dette ved vielse.Mvh Gro Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Jeg trodde jeg hadde fått opplyst fra noen andre i slekten at foreldrene skulle hete Ole Guttormsen Lie og Ågot Kittilsdatter. Disse fant jeg i Seljord men nå begynner jeg å lure på om de kan komme fra Sillejord i Heddal i stedet.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Er det noen som har tips om hvor jeg kan finne Halvor Olsen som født?Har lett i kirkebøkene for Heddal uten hell. Klarer heller ikke å finne konen hans Åste Hermansdatter som født. Dersom noen kan hjelpe meg så blir jeg kjempeglad. Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Er det noen som har tips om hvor jeg kan finne Halvor Olsen som født?Har lett i kirkebøkene for Heddal uten hell. Klarer heller ikke å finne konen hans Åste Hermansdatter som født. Dersom noen kan hjelpe meg så blir jeg kjempeglad. Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.