Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tore A. Karlsen

[#69344] Grethe Caroline Gabrielsdatter - født 20.06.1863 på Hasvåg i Flatanger

Recommended Posts

Gjest Tore A. Karlsen

Døpt i Fosnes 30.08.1863. Gift med Torvald Kristian Simonsen Ørsnes som jeg har endel om på mors-siden. Grethes foreldre har jeg derimot lite på. Fant noe på folketellingen i 1865 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Giftermålet til Grethes foreldre Lenke. Hvis du skriver Fosnes som søkekriterium i databaseveljaren i Digitalarkivet, får du opp flere transkriberte kirkebøker for Fosnes.Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Det ble visst helt feil i forrige lenke, prøver igjen LenkeGrethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore A. Karlsen

Hei Grethe. Flott - da havnet jeg oppe i Haltdalen på fars-siden. Der er det kanskje lite å hente ? Ole Pedersen er det vel lite å finne på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Hildrum

Folket I Flatanger, Bind II og III, har endel om hennes aner. Prøvde å legge det inn her, men det gikk dårlig. Anekartet ender bare opp som en sammenhengende smørje, og en anerapport blir på flere sider. Gir du meg emailadressen din kan jeg sende deg det.Anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore A. Karlsen

Flott - toakar(krøllalfa)gmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.