Gå til innhold
Arkivverket

[#69357] Gardskart fritt tilgjengeleg


Gjest Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Reidar Oddløkken

Hvis jeg forstår det rett så er det vel en tjeneste hvor en kan ta ut kart og ressursoversikt over egen eiendom, men mulig jeg er på villspor? En må kanskje legge inn noen opplysninger for å ta det ut? Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Tom (3): Litt avhengig av dei ulike tenestene. For gardskart på internett kan du anten velje kommune, og så zoome inn dit du vil innafor kommunen. Eller du kan legge inn gards og bruksnr og kome direkte til bruket. For gardskart 'på papir' må du velje kommune, gards og bruksnr. 'papiret' er ei ferdig biletfil - som du kan laste ned og evt. skrive ut - eller berre sjå på skjerme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Eg vil berre oppmode brukarane av forumet her inne til å prøve seg fram på denne tenesta. Eg har slett ikkje alle funksjonane i handa enno, men har leika meg såpass at eg fastslår ikkje å ha sett noko karttilbod for norske tilhøve som overgår denne når det gjeld eigedomstilhøve for heile landet.Økonomisk kartverk ligg mellom anna godt løynt i 'pakka'. Eigedomar med namn og nummer, markslag og eit utal namn frå inn- og utmark ligg som ei følgje av dette tilgjengeleg. Når ein har funne det utsnittet og målestokken som er aktuelt er det berre å ta utskrift.Norgesglasset til Kartverket er heilt uaktuelt å bruke no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Tom: Klikk deg fram fra 'Snarveier' på førstesiden, til 'Gårdskart', 'Gårdskart på Internett', 'Se kart på nett'.Så velger du fylke (Telemark), deretter kommune (Vinje) og skriver inn gårdsnummer og bruksnummer du er interessert i. Klikk på OK. Og så skal kartet dukke opp på skjermen (forutsatt at det er en landbrukseiendom det gjelder, da)Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Askerøi

Takk skal du ha, Else. Beklager at jeg ikke poengterte at det var 'Kart på papir' med navn på jeg ikke fant.Bakgrunnen for spørsmålet er at jeg vet hva gård 1-103 er etter matrikkelutkastet fra 1950. Men siden den gang er Rauland og Vinje slått sammen. Så det jeg er på jakt etter (utover å finne ut hvor gårdene ligger) er vilket 'Vinje-nummer' Rauland-gårdene fra 1950 har fått. Er det så enkelt at man bare kan legge 103 til det gamle Rauland-nummeret, eller er det et annet (eller intet?) system.(Jeg har forespurt Vinje kommune, men ikke fått svar.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Charlotte: Ja, det var eit godt spørsmål. Gislink var ukjent for meg, og eg har så langt berre sveipa raskt igjennom. Men eg ser iallfall at eigedomsinformasjon er med, også økonomisk kartverk. Men inngong til tenesta via eigedomsnummer ligg vel ikkje i Gislink.Eg stussar også på at startsida berre viser Midt-Noreg, og gjev i fyrste omgang inntrykk av at tenesta berre omfattar Trøndelag og Møre og Romsdal. For å finnne andre delar av lanndet må ein foreta aktive val i rullegardinmenyane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

For å få opp kart over meir enn éin eigedom i gardskarttenesta vel ein 'Fylke', så 'Kommune' og deretter 'Tegn kommunekart'. Har ein kommunekartet oppe kan ein så teikne ein firkant rundt det geografiske området ein vil sjå nærare på. Dette kann ein gjere i fleire omgangar, og også prøve seg fram med ulike val av avkryssingsknappar i feltet oppe til venstre. Økonomisk kartverk kjem mellom anna fram på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Eg skuldar å gjere merksam på at alle mine merknader ovafor om gardskartenesta refererer seg til valet 'Gårdskart på internett', ikkje 'Gårdskart på papir'. Det siste ser ut til å gjelde berre for nokre kommunar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

Til TomDet mest naturlige er å legge 103 til det gamle Rauland-nummeret. I min kommune med 4 gamle kommuner ble dette gjort, men det var et unntak. Den ene delkommunen hadde gårdsnummer fra 20 til 58. Denne fikk da de siste gårdsnumrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.