Gå til innhold
Arkivverket

[#69379] Gunnar (Gunder) Olson f abt 1793 i Vinje ? Telemark gift i Gjøvdal 1832


Gjest Kjetil Sigvart Eidskard
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Eg har ikkje greidd å finne han - burde jo vere i ft1801 - takksam for tips *** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Askerøi

Det er ikke mange Gunnar Olavsson'er jeg har funnet i Vinje. Men ingen passer helt.Rundt 1801 tronet en Olav Gunnarsson på Nordstoga. Han hadde en sønn ved navn Gunnar som ikke er nevnt i FT, antagelig fordi han er født (kort) etter 1801.Han kunne selvfølgelig tenkes gift i Gjøvdal 1832, men det eneste jeg foreløpig vet om ham er at han fikk sønnen Torgjus i 1843 med hustru Sigrid Aslaksdotter, Bekkhus.Passer dette med 'din' mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** til Gro Berit - stemmer hans andre ekte. Tom Askeroi har hjelpt meg mykje - og eg har nettopp maila han direkte - det blir så veldig 'rotute' når ein legg visse lister her - Dersom du oxo er intressert er mi adr. *** eidskard#frisurf.no *** så kan eg sende kor langt eg er komen pr dato. *** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.