Gå til innhold
Arkivverket

[#69386] Holger M.og Gina M. Eriksen begr.på Karmøy(Rog), kvar finnes dei i bygdeboka?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Dei er begravd på Karmøy (Vedavågen) begge to iflg. Dis-Norge.Dei døydde 1959 og 1960.Store deler av bygdeboka er på nett, men er det nokon som veit kva gard eg kan finna opplysningar om dei?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Holger M. Eriksen f.1884 og Gina var bosatt på Grønhaug - Vedavågen. Gina Langli var f.1894 i Nordland. De hadde barna: Gudrun f.1921 og Ole f.1927. Kilde Norges bebyggelse Rogaland nordre del, side 397. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Bjørlo Fiskå

Hei Mariann Åkra boka side 078 BRUKSNR. 23 HAGEN (Utskilt frå bruksnr. 19 i 1904). 1. 1879-1902: Erik Olaus Anderssen født 1848, døde den 02.03. 1926 Son til Anders Rasmussen og Ragnhild Olsdtr ” Sørhåland bnr 16 Gift i 1871 med Gjertrud Helene Olsdtr. født 1847 Dotter til Ola Kristian Kristoffersen og Gunhild Helgesdtr ” Sævik Ao-11 Born: a) Ragla Helene født: 1871 Gift med Bernt Johannes Fredriksen ” Vedavågen b) Erik Andreas født: 1874 Gift med Berta Serine Svendsdtr ” Neste brukar c) Ole Johan født: 1879 Døde i 1899 d) Holger Martin født: 1882 Gift med Gina Olsdtr Langli ” Sævik bnr 33 e) Gundelene født: 1886 Gift med Lars Robertsen ” Haugesund Erik Olaus og Gjertrud budde den første tida dei var gifte på Sævik, men sonen Ole Johan er oppgitt å vera født på Østhus. Seinare kom dei hit til Hagen, eit stykke aust for Beitene. Erik er delvis kalla innerst og delvis fiskar. Sonen deira kjøpte Hagen. mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og tusen takk :-))Dette såg eg stod i bygdeboka på nett, men delar av det du sende meg på e-post var ikkje kjent :-)Takk igjen :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Tar med noen opplysninger her verifisert mot kirkebøkene siden det er noen avvik i bygdebøkene.Holger Martin Eriksen f. 7.10.1882 Sævik i Åkra, døpt 22.10.1882 i Kopervik, død 27.12.1960 Vedavågen i Åkra,g. 21.05.1920 i Haugesund,m. Gina Marie Langli, f. 23.9.1894, døpt 21.10.1894 Meløy pg., død 16.7.1959 Vedavågen Åkra, foreldre murer Ole Pedersen Langli f. 1854 og Regine Petersdatter Saura, Meløy pg.Holger Martins foreldre:Erik Olai Eriksen f. 17.7.1845 Håland i Skudenes, døpt 13.8.1848 Skudenes, død 2.3.1926.g. 26.4.1871 i Skudenes,m. Gjertrud Helene Olsdatter, f. 13.4.1847 Sævik i Åkra, døpt 18.4.1847 Åkra kirke, død 16.6.1918 Østhus i Åkra, gravlagt 20.8.1918 Åkra Kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eit spørsmål eg ikkje har funne svar på: står det noko i bygdeboka om kva tid far til Gina døydde? Det ser ut som dei budde på Sævik, begge syskena hennar er fadrar ved deira(Holger og Gina) fyrstefødde sin dåp, dei har då etternamn Sævik.Eg fann mora(Regine Langli) begravd i Vedavågen(Dis-Norge), men ikkje han, den grava er vel borte forlengst.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Når Gina Marie døpes i 1894 (39) har faren, Ole Langli, adresse ”Amerika”. Kjenner man til om han kom tilbake derfra?Kildeinformasjon: Nordland fylke, Meløy, Ministerialbok nr. 843A03 (1889-1907), Fødte og døpte 1894, side 30. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2601&idx_id=2601&uid=ny&idx_side=-39>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for svar til dykk begge!Øystein:Ja, han kom tilbake, eller dvs. han står iallfall som far til yngste(?) syster til Gina M: LenkeAnne B F skriv på e-post sitat frå Åkra boka at Ole Langli gifta seg med ei frå Nesna i 1918, det kan jo tyda på ei skilsmisse, sidan Regine ikkje døyr før 1946...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det med at Ole gifta seg i 1918, var eg som ikkje klarte å sjå samanhengen, det var _sonen_ som gifta seg med ei Nesna-jente i 1918. Så Ole Langli har nok døydd før dei flytta til Karmøy.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Var lit for kjapp i går. Ser at en Ole Langli hadde en tur til USA både i 1891 og 1894, men var tilbake i Meløy ved FT1900. Gina blir kalt Dina ved den anledning og derfor fant jeg ikke henne.Ola og Regina bor i Meløy når Gina blir konfirmert i 1910, men når Holger og Gina blir viet i Haugesund i 1920 er faren ført uten avvikende adresse som kan tyde på at han bodde i Haugesund da (dersom han var i live).Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Haugesund i Haugesund, Klokkerbok nr. B 10 (1920-1931), Ekteviede 1920, side 6. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4423&idx_id=4423&uid=ny&idx_side=-6>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-))Det står ikkje bustad på nokon av fedrene, så eg trur ikkje det ledar verken hit eller dit :-))Giftarmålet står også ført i Åkra krk.bok, det fann eg for nokre dagar sidan.Ole Langli er ikkje død i Haugesund, (jmfr.Døde i Haugesund her på Dig.ark), så han er kanskje i Meløy, der har eg ikkje leita enno, eller han kan ha døydd på tur sørover.Venleg helsing Mariann. PS: reg. frå Haugesund, utlagt her på Dig.ark, stoppar i 1935, så han er kanskje der likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

PS igjen: Eg finn ikkje Debora konfirmert i Meløy, så dei har nok forflytta seg før/omkring 1912-13-14. MS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.