Gå til innhold
Arkivverket
Gjest gunn nilsen

[#69405] Bygdebøker Kragerø

Recommended Posts

Gjest gunn nilsen

Kan noen hjelpe meg leter etter bygdebøker for Kragerø.Sanidal og Skåtøy hvet jeg om,er det noen andre bygdebøker,eventuelt navn på bøkene eller nr Hilsen Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Hei Remi Det var flott er ganske mange bøker derfra ser jeg,leter etter opplysninger om personer finner nok noe her Hilsen Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kerstin Thorsen

Hei Gunn.Hvis du klikker deg inn på hjemmesiden til Kragerø og Skåtøy historielag , så finner du et register over hva Årsskriftene handler om.http://www.kragerohistorielag.no/ Den er kjempe grei.Om det er noe spesielt du er på jakt etter, kan jeg muligens se etter det for deg. Jeg har alle bøkene, og en del av de andre du ser på lista til Kjendal.Hilsen Kerstin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Hei Kerstin Tusen takk,hadde vært flott om du hadde mulighet til å hjelpe meg med dette.Leter etter knud Johnsen og evnt hans barn.Knud er født 22 sep 1823 døpt i Solum kirke flyttet med sine foreldre til Bamble,finner han i 1865 telling for Sanidal Halsentangen.Finner barna Gunder f 1858 Bamble,John f 1860 Halsentangen,Ingebert f 1862 Bjørnsborgbakken og Ragnild f 1865 Bjørnsborgbakken.Lurer på om de kan være omtalt i noen av Kragerø bøkene På forhånd takk Hilsen Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.