Gå til innhold
Arkivverket

[#69413] Kommunal telling Bergen 1912 og 1922


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Ønsker å få vite hvilken familieinformasjon som er gitt om Johannes Wilhelm Hagen f. 24. okt. 1887 og hans kone Ingeborg i tellingene fra 1912 og 1922.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg finner dem ikke i 1912-tellingen.I adresseboken for Bergen 1922 står det tre Johannes Hagen, en kjører i Solheimsgaten 11, en murersvenn i Sandviksvei 49, og en pensionatinnehaver i Solheimsgaten 11.Er det noen av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Takk for hjelpen. Det eneste jeg vet om dette ekteparet er at de skal ha vært fra Bergen. De eide en hytteeiendom på Saurås (bnr. 21) i Åsane i perioden 1941-1964. Det kan jo være sannsynlig at min Johannes Hagen f. 1887 kan befinne seg som en av dine 3 kandidater. Men hvilken av dem det kan være vet jeg ikke.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

så finnes en Ingeborg f 1892 på Gravminner Solheim. Kanskje det kan være en mulighetIngeborg Hagen 2906 1892 2001 1964 k L20 6 Takk for alt Vis Solheim Bergen LøvstakksidenMen jeg finner ikke Johannes på Gravminner.MVH Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Der dør en Johannes Wilhelm A. Hagen i Festergrenden 6 24/4-1962 side 450, du kan jo spørre Yngve om dødsmeldingen, Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.