Gå til innhold
Arkivverket

[#69426] Folketelling 1900 for 1655 Byneset


Gjest Kari Galley
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Galley

Anton Olsen Kongsvik,Hansine Lovise Larsdatter,Karen og Andrea Antonsdatter. Jeg hvet at Karen ble gift men ikke når og Andrea hvet jeg ikke om hun ble gift eller ikke. Hva jeg gjerne ville like å finne ut er om det var noen barn og deres famiie. Takk for mulig svar. Mvh Kari Galley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Galley

Berit. Takk for svaret ditt.Jeg har funnet Karen og Andreas fødsel og konfirmasjon men ikke noe etter det. Mvh Kari Galley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Galley

Takk til både Tommy og Berit. Jeg fant Andrea. Jeg har også funnet ut at Karens navn var Steinshylla men 2 stykker med dette navn er gravlagt på Byneset men ingen fødselsdag er oppgitt. Dødsdag 12 november 1942 og 1 august 1967. Hvordan kan jeg finne ut hvem som er min'Karen'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy Paulsen

Iflg. denne siden ble Karen gift med Kristian Ingebritsen i 1935: LenkeDa er det 'trolig' hun som døde i 1967 som er den riktige..Fra gravminner 843761 Karen Steinshylla 0108 1967 71 A 12 Byneset Trondheim Byneset 843763 Kristian Steinshylla 2405 1973 71 A 13 Byneset Trondheim Byneset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Galley

Hei Tommy. Takk for denne lenken. Siden Karen var født i 1894 og gift i 1935 er det vel sansynnlig ingen barn i dette ekteskapet. Mvh. Kari Galley.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.