Gå til innhold
Arkivverket

[#69450] Pålogging.


Gjest Ruth Gaustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Ruth Gaustad

Kan noen fortelle meg hva som er galt?Når jeg logger meg på enten det bare er med e-postadr. eller med navn og adresse så blir det borte igjen med det samme. Nå logget jeg på for å komme inn på arkivforumet, klikket for å legge inn nytt tema, men da ble loggen borte igjen. Skrekkelig irritabelt å måtte logge på hver gang når man er inne i en dialog med noen. Før var jeg pålogget når jeg slo på pc`n, men ikke nå nei. Hjelp.!!!Mvh. Ruth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Etter at jeg fikk ny datamaskin med Vista, har jeg hatt det samme problemet. Så jeg har gått ut fra at problemet er på min side. Ett eller annet med sikkerheten som er for høg muligens...mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg har det alltid slik. Nå jeg skriver innlegg så setter jeg alltid kryss i ruten nedenfor innlegget;'Ta vare på namn til seinare bruk:'Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

I går kveld trodde jeg at jeg var pålogget!!, skrev et innlegg med takk og at 'det rådet får jeg prøve igjen', alt virket som normalt men jeg ser nå at innlegget har ikke kommet på plass.Mystisk, jeg tror ikke at jeg rotet det til selv. Mvh.Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Til det siste først:Du skal få en bekreftelse på e-post umiddelbart etter at du har sendt inn et innlegg. Hvis du ikke har fått en sånn e-post har heller ikke systemet vårt fanget opp innlegget ditt.Hvis du ikke var pålogget, eller påloggingen var nullstilt da du skrev innlegget, ville du få beskjed om å logge på før du sendte det. Merk at da vil innlegget nullstilles og du må bruke tilbake-knappen for å komme til siden hvor du hadde teksten som skulle sendes inn. Nå skal du kunne klikke på Legg innlegget på plass.Nullstillingen av påloggingen tror jeg skyldes sikkerhetsnivå sånn som Kjellaug Petit skriver. Det er viktig at en godtar cookies/informasjonskapsler og at disse ikke blir slettet hver gang en lukker nettsiden. Vi har ikke Vista så vi får ikke testet det hos oss. Noen med Vista som har funnet ut av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.