Gå til innhold
Arkivverket

[#69452] Europäische Stammtafeln XVII 1998


Gjest Remi Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Remi Pedersen

Hei.Jeg skulle så gjerne hatt ett oppslag eller bilder av noen sider i Europäische Stammtafeln, Neue Folge / [herausgegeben von] Detlev Schwennicke, band XVII, 1998, Hessen und das Stammesherzogtum Sachsen, sidene 82-85 om slekten Everstein.Eneste biblioteket i Norge jeg finner som har dette verket er: UBO. Bibl. for humaniora og samfunnsvitenskap, Biblioteket Georg Sverdrups hus, hvor den har referanse: UHS, Ref1, fol.929.74 Eur/17. Men den er dessverre ikke til utlån.Jeg håper at noen enten har den hjemme og kan sende meg en epost med bilder av sidene eller om noen i Oslo kan være så snille å stikke innom biblioteket og ta bilder av dem.Jeg trenger det til en eksamensoppgave jeg holder på med.Min epost er: remi.pedersen at broadpark.noHilsen Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hermundsson Vigerust

Men eldre utgaver av verket er vel til utlån ? Hvis så ikke er tilfelle, kan du via NSFs bibliotek låne de 4 bind jeg har av 3. utgaven som utkom på begynnelsen av 1950-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Remi Pedersen

Takk skal du ha, Tore. Vil helst ha 1998 utgaven med tanke på at der trolig er den nyeste informasjonen om slekten.Har sendt en henvendelse til biblioteket om de kan ta noen bilder av den, dersom ikke så får jeg vel bare ta meg en tur innom. Biblioteket er vel åpent for hvem som helst til å komme inn og lese deres bøker.Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.