Gå til innhold
Arkivverket

[#69467] Vielse i Bergen/Bømlo


Gjest Frode Amundsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Frode Amundsen

Er det mulig å få bekreftet en vielse som følger: Alf Henry og Frida Teigstad oppgitt til 18/10 1943. Sted skal være Bergen eller Bømlo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

De står ikke i registeret over borgerlige vielser i Bergen for 1943, men jeg finner dem heller ikke i klokkerbøkene fra Moster, Bremnes eller Bømlo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Hå er det altså Frida som er frå Espevær i Bømlo (Finnås). Her er foreldra og eldre søsken i 1900:LenkeEg har dessverre ikkje bygdeboka for søre Bømlo, og det trur eg ikkje Kjellaug (3) har heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Då er det altså Frida som er frå Espevær i Bømlo (Finnås). Her er foreldra og eldre søsken i 1900:LenkeEg har dessverre ikkje bygdeboka for søre Bømlo, og det trur eg ikkje Kjellaug (3) har heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Bømlo bygdebok nr. 3 s. 118 Espevær:'Alf Teigstad, Reine i Lofoten, f. 1909 er gift med Frida Sivertsdatter Nilsen f. 1910. Dei har sonen.....f. 1945 (Laksevåg). Alf teigstad har vore skipsførar i utanriksfart.'Kan dei ha budd på Laksevåg i 1943 då dei gidfte seg?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Amundsen

Har nylig snakket med sønnen og det er han som bor på Laksevåg. Det er også han som har gitt meg opplysningen om vielsen, men er samtidig usikker på dato og sted.Takker ellers for opplysningene.Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.