Gå til innhold
Arkivverket

[#69477] Anders Pedersen


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan noen hjelpe meg med å finne Anders Pedersen som født?Lenke Han står som gift nr. 15 i Herøy.Dersom noen kan hjelpe meg så blir jeg kjempeglad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Her er dåpen til den Anders som ble konfirmert i 1871, se nr. 6: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Kleive i Bolsøy, Ministerialbok nr. 557A02 (1843-1869), Fødte og døpte 1856, side 74-75. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2273&idx_id=2273&uid=ny&idx_side=-42>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt E. Vesthagen

Bjørg! Det er ikke han som du har funnet, men det kan se ut som om Randi har funnet konfirmasjonen til rett person. Da gjenstår det bare å finne dåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Jo, det står Andreas både ved vielse, konfirmasjon, dåp og utflytting.Jeg skrev Anders i mine innlegg da det navnet var brukt i etterlysningen. Beklager dette, burde ha skrevet Andreas.Mvh Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Jeg har nå sjekket med mine notater. Det er nok Andreas som var den riktige. Beklager så mye skrivefeilen. Det stemmer jo med vielsen.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.