Gå til innhold
Arkivverket

[#69489] Jeg trenger tydning av datoer!


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Kan noen hjelpe meg å tyde fødsels og dåpsdato for meg? Det gjelder nr. 10 på kvinnekjønnsiden Dina Maren Olsdatter.: LenkeMed vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Birger!Er det denne damen - fra Family Search:Dina MariaChristening: 15 JAN 1826 Mo, Nordland, NorwayFather: Ole PedersenMother: Milla Nielsdr Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette har jeg også hentet fra Family Search:Dina Maria OLSDATTERBirth: 22 Dec 1825Bjellånes, Rana, Nordland, Norge?Death:Tollå, Beiarn, Nordland, NorgeFather: Ole PEDERSENMother: Milla NILSDATTER Dina Maria skal vel da være født 22.12.1825 og døpt 15.1.1826 i Mo, Nordland. Stemmer fødestedet?Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk skal dere ha! Den som jeg søkte etter heter Dina Maren Olsdatter og ble komfirmert 23.5.1841 i Nord Rana. Ved konfirmasjonen er hun 14 år. Hennes far er Ole Pedersen Bjellånes og hennes mor Milda NIlsdatter. Dina er søster til Ole Tobias Olsen. Men jeg klarte ikke å tyde at den linken var rette person som jeg søkte. Jeg sier derfor en hjertelig takk for hjelpen og rekner med at dette er rett person.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.