Gå til innhold
Arkivverket

[#69491] Bergen/Ålesund; Leif Ivardo Korsen f.1899. Hvor ble han av?


Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

Leif Ivardo Korsen ble født uekte den 18.feb. 1899 på fødestiftelsen i Bergen og døpt der 26.feb. Foreldrene var; Ingvar Karl Ivardo Korsen f. 13.jun. 1875 i Bergen.(senere bosatt i Trondheim) og pike Jensine Knudsen f.1876 i Bergen. Hun er oppgitt i FT.1900 bosatt i NedreStrandgate i Ålesund, yrke; Nattleske.Barnet Leif Ivardo er i FT.1900 oppgitt som fosterbarn hos fam.Skudevig,Steenvaagveien, Ålesund.Men; Hva hendte med LEIF senere? Hvor ble det av han?Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Carsten.Beklager den sene tilbakemeldingen da jeg har vært på hytten noen dager for å beise. Dette må jo være han. Kan ikke tenke meg at flere heter Leif Ivardo og er født i 1899. Men jeg ser han er gift?. Har sjekket Ellis Island og det er bare han som reiser over.Takk for 'jobben'Gunnar Andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.