Gå til innhold
Arkivverket

[#69515] Hjelp til å finne dåp i Kristiania 1900 - Irnild Østbye


Gjest Trond Gellein Løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Gellein Løkken

Er det noen som kan hjelpe meg eller tipse mg på hvor jeg finner dåpen til Irnild Østby, født 7. mars (eller 3. juli) 1900 i Kristiania.Hennes foreldre var ingeniør Sverre Sigurd Østbye og kona og fotograf Augusta Sand. De var begge fra Trondheim, men bosatt i Kristiania.Under folketellingen 1900 bodde Augusta og Irnild hos Augustas forldre, lege Anton Julius Sand på Sommero i Strinda. I folketellingen 1900 fra Registreringssentral for historiske data [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1660&kenr=005&bnr=0105&lnr=00>Lenke er Irnilds fødsel oppgitt til å være 1900.03.07, mens i folketellingen fra digitalarkivet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiKan være denne i Frogner,se nr 28 Oslo fylke, Frogner, Ministerialbok nr. Fa 0002 (1897-1917), Fødte og døpte 1900, side 29. Permanent sidelenke: LenkeMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Gellein Løkken

Der er hun ja, Irmild ikke Irnild. Tusen hjerelig takk for hjelpen Solveig : )MvhTrond Gellein Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Det er en Irmild Henriette Aune på Ancestry.com.Det ser ut som hun ankom Southampton i UK, kansje på vei til USA ?Mitt Ancestry-abonnement er begrenset til USA, kan noen med tilgang til UK se på detaljene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.