Gå til innhold
Arkivverket

[#69527] Etterkommere av Knud Knudsen Gjerde og h, Lisabeth Torbjørnsdatter, Ålesund


Gjest Kåre J. Flatmark
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre J. Flatmark

Mine tip-oldeforeldre er Knud Knudsen Gjerde, Valdres og Lisabeth Torbjørnsdatter fra Fjeldberg, Hordaland. De fikk 10 barn, og flere av disse har jeg god oversikt over, men jeg trenger hjelp til etterkommere av noen av barna. Jeg vet ikke mer enn at de er født. Navnene er: Knud Knudsen Gjerde, f. 1859 i Ålesund, Berthe Marie Knudsdatter Gjerde f. 1862i Ålesund, Karen Elise Randine Knudsdatter Gjerde, f. 1865 i Ålesund, Oline Antonette Knudsdatter Gjerde, f. 1870 i Ålesund, og Theodor Emile Gjerde, f. 1872 i Ålesund. Det er mulig at det er brukt etternavnene Knudsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Her er Theodor konfirmert i 1887 (nr. 56) Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15698&idx_id=15698&uid=ny&idx_side=-203>Lenke Permanent bildelenke: LenkeOline konf 1886 nr. 9 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeBerthe i 1877 nr. 38 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeKnud 1874 (nr. 17) Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.