Gå til innhold
Arkivverket

[#69550] Theodor Pederson Hagen og Antonie Nilsdotter - Trøgstad/Norderhov/Aker?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Følgjande huslyd er å finna på Solheim i Norderhov i 1900:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Theodor Hagen hf g Agent for Singer Sym. 1854 Trøgstad SmAntonie Nilsen hm g hus- fjøsstel 1859 Norderhov BuPeder Th. Hagen s ug Hustømmermand 1879 Aker (østre) AkAnna Th. Hagen d ug Butikjomfru (manufakt.) 1882 Hønefos BuTora Th. Hagen d ug Butikjomfru (manufakt.) 1884 Hønefos BuHelga Th. Hagen d ug 1887 Norderhov Bu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Då Peder vart konfirmert i Norderhov i 1894, går det fram at foreldri budde på Skarpsno under Hoff i Norderhov og at dei heitte Theodor Pederson Hagen og Antonie Nilsdotter (Lenke).MEN, er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg kven desse foreldri var, d.v.s. kva gardar/plassar dei kom ifrå eller voks opp på?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg for mange flotte innlegg. So vidt eg kan sjå, er problemet mitt heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Dette er noko utanom temaet. Fann ein intressant historie av deg frå 2007 på Norway-L, som omhandla barnebarn av Peder Ljostveit, senator Tim Johnson. Son min har tremeningen til Tim som svigerfar. Bestefar hans var ikkje fult så heldig. han var og i Amerika for å utdanna seg til prest. han vart sjuk og kom heim att. Vart drepen av ei Engelsk bombe i Sagvåg, Stord under krigen. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.