Gå til innhold
Arkivverket

[#69564] Oppslag i 'Ancestry.se' Ole O Aasbo


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hei!Viser til tidlegare tema der eg etterlyser Ole Martin Olson Aasbu som reiste til Amerika etter år 1900. Har ikkje funne videre spor etter han.Ved hjelp av 'google søk' fann eg desse opplysningane om ein person som har nesten samme namn:Avresa: plats, England Ankomst: datum - Halifax Nova Scotia, Halifax, Nova Scotia, Canada (Kanada) Bostadsort: plats, Nor (Norge)Ser for meg ut som dette er ei Svensk betalings side for Ansectry.com. 'Ancestry.se'. Har nokon tilgong på denne sida? Hadde vore veldig fint om nokon kunne sjekke nærare kva opplysninger som finst for denne personen.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjenHer er lenke til tidlegare tema om denne personen.Lenke martin aasbu&nr=1&antinnlegg=15&startnr=&antall=&spraak=n#anker mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Helga :-) Det er ein Ole O Aasbo/Aasbø som i 1911 reiser frå Liverpool til Nova Scotia, men han er f.1891-92, og frå Halse, (det er vel enten Halsa på Helgeland eller Halsa ein stad i Møre og Romsdal).Ganske sikker på at dette er den same du har funne, og det stemmer ikkje med opplysningane du har lagt ut ang. han du leitar etter.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Mariann!Takk skal du ha! Då får eg berre leite vidare. Ser ut som det er som å leite etter den berømte 'nåla i høystakken' å finne ut kor det vart av denne Ole Martin Olson Åsbu.Sidan han sto oppført i mora si dødsannonse i 1940 må han i alle høve ha komme seg over til USA.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har du funne skifte/dødsmelding etter mora?Du har vel det, sidan dette er 'gammalt' og gjennomleita :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Her er lenke til debatten min vedr. mora Inger Marie f. Åsbu. Som du ser i siste innlegget er det berre dattera Jenny gift Skjoldal som er oppgitt i dødsmeldinga.Lenkemvh Helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.