Gå til innhold
Arkivverket

[#69610] Adelone Olsdtr f.1803 noen som kan hjelpe.


Gjest Eva Høiberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

OK, så han er ikke fra Nyre, altså... og ikke sønn av en Isak.Da må vel oppl dine i (1) være feil, dessuten det som står i Strandebarm-boken (15).Nå skjønner jeg ingen ting.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Til Eva, Ole Isachsen bør vel være sønn av en Isac, her må det være feil!Tror du har funnet det rette foreldreparet , Arnfrid :-) Ole Isachen døpt 1801 altså -Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Til Arnfrid.Jo det står Nyre,Voss ,han har jo navnet Isaksson ,så nå ble dette komplisert.Så her er der noe feil helt sikkert i de opplningene jeg har fra før om hans foreldre,,.Mhv EVA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

i FT 1801 er der ikke noe ektepar Ole Larsen og Sissel Larsen, så vidt jeg kan se. Skal se en gang til under Nyre og Haugo. Han kan jo ha være uekte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Hei Arnfrid.Jeg må vel gå til kildene og se om dette den Ole Larsson kommer fra Mo i Kvam beklager dette ble mer jobb men takk Mvh.EVA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Ja, de var foreldrene til Abelone, se (14), mens foreldrene til Ole var Isak og Asgjerd.Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.